Přehledný
Aby se na něm vaši zákazníci dobře orientovali.
Responzivní
Aby se dobře zobrazoval na počítači, tabletu i mobilu.
Dohledatelný
Aby ho vaši zákazníci našli při zadání do vyhledávače.
Váš web může vypadat…
Třeba takhle
Nebo takhle
Nebo jakkoli jinak. Pro představu můžete mrknout na weby, které jsem tvořila.
6 kroků k webu
1) Rychlá schůzka
Napište si o nezávaznou schůzku. Ať víme, že si sedneme. Sejdeme se na půl hodinky a vy mi popíšete svou představu.
2) Získám potřebné informace
Po schůzce vám pošlu dotazník, ve kterém se doptám na vše potřebné. Potřebuji totiž poznat vás i váš produkt/službu a to víc dopodrobna.
3) Cenová nabídka
Na základě těchto informací vám dokážu zpracovat cenovou kalkulaci. Ať víme, na čem jsme.
4) Schůzka
Tato schůzka už bude delší. Zabere nám asi 2 hodiny a dáme při ní dohromady obsahovou strukturu webu a případně vyladíme i design.
5) Tvořím web
Po schůzce dostanete čas na zaslání všech potřebných podkladů. Web designově přizpůsobím vašim požadavkům a obsahu. Návrh s vámi budu postupně sdílet.
6) Předávám web
Doladíme vše k vaší spokojenosti. Hotový web dodám do 1 měsíce od zaslání všech podkladů (platí v případě, že podklady pošlete do 14 dnů od úvodní schůzky).
Pomůžu vám…
Tvorba webu se může zdát jako velký slon. Spolu ho naporcujeme a na konci budete mít svůj vysněný web.
Obsahová struktura webu
Web musí dávat smysl! Je potřeba, aby se uživatel na webu neztratil a našel přesně, co hledá. V první fázi spolu dáváme dohromady cestu zákazníka ke koupi produktu či k rezervaci služeb.
Navrhnu hrubé texty a vytvořím základní rozložení webu (tzv. layout).
Texty už jsou na vás. Pokud si s nimi nevíte rady, doporučím vám skvělou copywriterku.
Vizuální identita
Pokud nemáte svou brandovou identitu, vybereme spolu fonty a barvy tak, aby ladily k vašemu podnikaní.
Pomocí moodboardu si můžeme ujasnit styl, jakým půjdeme.
Pokud chcete vyladit svou brandovou identitu, doporučím vám výbornou grafičku.
Chcete vlastní profesionální fotky? Pomůžu vám najít vhodnou fotografku/fotografa.
Vývoj, zaškolení a správa webu
Weby tvořím ve WordPressu pomocí Divi builderu.
Po dokončení webu budete mít vlastní přístupy a v případě zájmu vás zaškolím, abyste si mohli dělat dílčí úpravy sami.
Pokud budete mít zájem, budu se o váš hotový web i nadále starat. Web budu pravidelně aktualizovat, zálohovat a kontrolovat.
A tím naše spolupráce nekončí. Budu tady pro vás vždy, když budete potřebovat na webu něco přidat nebo upravit.
Kolik to bude stát?
Ráda vám vytvořím cenovou nabídku na míru, ale pro základní orientaci tu máte tento přehled.
Malý web
Základní webová vizitka bude obsahovat několik stran – např. úvod, služby, o mně, kontakt. Přizpůsobené vašemu podnikání.
15 - 20 000 Kč
Střední web
Malý web obohacený o blog, portfolio produktů nebo služeb, jazykovou verzi nebo jiné vaše přání.
20 - 30 000 Kč
Velký web
Velký web s více stránkami nebo členskou sekcí, napojením na e-mailingový systém, rezervační systém nebo fakturační systém včetně jejich nastavení.
30 000 Kč +
Co je automaticky v ceně každého webu?
Úvodní schůzka, kde se podíváme na vaše podnikání a připravíme první návrh webu a jeho obsahu.
Zajištění hostingu a domény, pokud je ještě nebudete mít.
Pomoc při tvorbě obsahu, design webu a jeho struktura.
Responzivita, aby se web ukazoval správně na počítači, tabletu i mobilu.
Rychlost webu na maximum.
Základní SEO balíček.
Zabezpečení webu.
Doživotní licence DIVI.
Co není v ceně webu?
Úpravy webu po jeho spuštění účtuji hodinovu sazbou 700 Kč.
Jenorázové zaškolení v editaci a správě webu – 1500 Kč.
Webhosting a doména se platí většinou ročně přímo poskytovateli služby.
Údržba webu v pravidelných intervalech.
Co může umět/mít váš web?
- Několik jazyků jako třeba web Kid Family English
- Online kurzy v členských sekcích
- Sbírat kontakty díky napojení na e-mailingový nástroj jako na webu Švihadlo není nuda
- Prodávat přes e-shop napojený na SimpleShop nebo Fapi nebo implementovaný přímo do webu (Woocemmerce)
- Prodávat přes jednotlivé prodejní stránky napojené na SimpleShop nebo Fapi
- Vzdělávat návštěvníky webu prosřednictvím blogu
- Sbírat data přes Google Analytics
- Nabízet volné termíny lekcí/konzultací přes rezervační systém
- Zobrazovat ceník přehledně a hlavně responzivně
- Ukazovat, co se děje na vašem Instagramu
- Nechat nahlédnout do ukázet vašich PDF produktů
A cokoli dalšího, co budete potřebovat na svém webu mít.
Jak je to s placením?
Po odsouhlasení cenové nabídky zasílám zálohovu fakturu ve výši 25% z celkové ceny webu.
Zbytek ceny vyfakturuji po dokončení webu.
Po zaplacení konečné faktury vám pošlu přihlašovací údaje do vašeho webu.
Další úpravy webu po jeho spuštění fakturuji vždy na konci daného měsíce hodinovou sazbou.
Kolik stojí údržba webu?
Údržbu webu je potřeba dělat pravidelně, nejlépe 1x měsíčně. Jedině při pravidelné údržbě je možné docílit toho, aby web šlapal, jak má a případné chyby, které se mohou objevit, se včas odstraní.
Jedna údržba stojí 300Kč a obsahuje aktualizace, zálohování a kontrolu webu.
Je možné platit každou údržbu zvlášť nebo si jich předplatit několik najednou.
Proč web od Lucie?
Pracuji rychle a spolehlivě. Jsem perfektcionistka. Nepřestanu, dokud vše nebude funkční na 100%. Ráda se učím pracovat i s novými systémy. Mám ráda přímou komunikaci bez zbytečných okolků. Snažím se o jasnou prezentaci. Mám ráda minimalismus.
A co ještě miluju kromě webů?
– čokoládu, kafe a dobrý jídlo
– ironii a sarkasmus
– svoje děti (když spí)
– kreslení a pečení
– smích, proto mám přezdívku Cůlie
Co o mně říkají mé klientky…
Jste připraveni začít?
Ano? Super! Napište mi a vrhneme se na to.
Ne? Nevadí. Napište mi i tak a probereme vše, co ještě potřebujete do začátku vědět.